Flower Power Party

Bereid je voor om te worden meegenomen op een nostalgische reis naar een tijd van liefde, vrede en onvergetelijke muziek! We zijn verheugd om je uit te nodigen voor onze “Flower Power Party”, een betoverende gebeurtenis waarbij drie verschillende bands je zullen laten genieten van de tijdloze klanken uit het verleden.

Datum: zaterdag 18 november 2023;
Inloop:  vanaf 19.30 uur;
Tijd: 20.00 uur tot 22.30 uur;
Locatie: It Podium;

Wat kun je verwachten:

• Live optredens: Drie verschillende bands zullen het podium betreden om je te vermaken met hits uit de Flower Power- tijd. Van psychedelische rock tot soulvolle ballads, elk optreden beloofd een unieke muzikale ervaring.
  • Interactie en Deelname: We nodigen jou uit om deel te nemen aan de muziek! Als je wilt zingen, wil begeleiden in een van de bands of gewoon wil dansen, grijp deze kans om je innerlijke muzikale passie te uiten.
  • Gepaste kleding: Trek je meest kleurrijke en Flower Power-geïnspireerde kleding aan! Bloemenprints, wapperende stoffen en vrolijke accessoires zijn meer dan welkom. Laten we samen de sfeer van die tijd vangen met onze kledingkeuze om de avond specialer te maken. Overigens, niks moet alles mag.

Deze Flower Power Avond is een viering van tijdloze muziek en de spirit van een generatie die geloofde in vrede, liefde en harmonie. We hopen dat je meedoet om deze geweldige avond te vieren en te genieten van de muziek de onze harten blijft raken.

Met vredetekens en liefdevolle groeten,

Henk Mulder,

Info en opgave:
mulderhenk@home.nl

Stichting Kledinguitleen Balk

Als je denkt ik wil me in stijl kleden op de Flower Power Party zonder zorgen te maken over het vinden van geschikte kleding?

• Je kunt je kleding uit de jaren 60 en 70 huren bij Stichting Kledinguitleen in Balk.
  • Het bedrijf heeft 2 verdiepingen en is gevestigd op Eigen Haard 38, 8561 EX Balk.
  • De openingstijden zijn:
    • Dinsdag: 14.00 uur tot 20.00 uur
    • Donderdag: 14.00 uur tot 17.00 uur
  • De prijs om kleding te huren is heel redelijk.
  • Na afloop van de avond kun je de geleende spullen inleveren aan de bar. It Podium zorgt ervoor dat de kleding en attributen weer snel in Balk terechtkomen.

Veel plezier op de avond!

Image

It Podium in IJlst is opgericht om de uitoefening van podiumkunsten te stimuleren voor de inwoners van IJlst en omgeving

Socials