Arcadia

Arcadia heeft zich toegewijd om een bijdrage te leveren aan de toekomst van met name de Rockschool en het organiseren van de Muziek Helden. Dankzij hun bijdrage en ondersteuning zijn wij van It Podium instaat om onze activiteiten naar een hoger plan te tillen. De steun van Arcadia stelt ons in staat om:

1. Workshops Rockschool: Arcadia's bijdrage maakt het mogelijk om een gerenommeerde muzikant (Jeroen Booy van de Scene) uit te nodigen voor workshops, waardoor onze studenten de kans krijgen om te leren van de besten in het vak.
  2. Optredens en kansen: Dankzij Arcadia kunnen onze muzikanten deelnemen aan optredens, waardoor ze waardevolle ervaring opdoen en hun talent aan de wereld kunnen tonen.
  3. Communicatieplan: We worden ondersteund en getraind voor o.a. het samenstellen van een communicatieplan voor de Muziek Helden, Rockschool en Helden van Hier.
  4. Creatieproces: We worden ondersteund en getraind in het opdoen van ideeën. Dit wordt toegepast bij het organiseren van de Muziek Helden en bijvoorbeeld het Uit Festival..
  5. Uit-Festival: Wij krijgen financiële steun om het jaarlijkse Uit Festival te organiseren in IJlst. Ook worden we begeleid in het opzetten van activiteiten.
  6. Uitbreiding en verbetering van faciliteiten: We kunnen onze muzikale leeromgeving upgraden en uitbreiden, zodat onze muzikanten toegang hebben tot de best mogelijke middelen en ruimte om te oefenen en te groeien.
  7. Muziekinstrumenten en apparatuur: Met de financiële bijdrage van Arcadia kunnen we hoogwaardige instrumenten en geluidsapparatuur aanschaffen, zodat onze muzikanten hun muzikale vaardigheden kunnen perfectioneren.
Image

It Podium in IJlst is opgericht om de uitoefening van podiumkunsten te stimuleren voor de inwoners van IJlst en omgeving

Socials