Muziek helden 23 februari 2024

We zijn verheugd om je uit te nodigen voor onze speciale "Muziek Helden Ochtenden".

Beste muziekvrienden,

Aanstaande vrijdag 23 februari organiseren we voor de tweede keer dit jaar een ochtend waarbij muziek en het delen van inspirerende muziekverhalen hand in hand gaan.

Hoe komt dat er uit te zien?

Interview met Frans van der Borg door Henk Mulder:
Frans is bekend van de formatie Road (toetsen).
Door de jaren heen hebben veel artiesten opnames gemaakt in zijn Telesound Studio, zowel analoog als digitaal.

We spreken met een muzikant die mooie verhalen te vertellen heeft en met een speciaal samengestelde band zal Frans o.a. de hit van Road laten horen.

Miniconcert Thymen Bootsma:
Thymen is 14 jaar en een gitaarvirtuoos. Hij heeft lef, want op het voortgezet onderwijs heeft hij uitgelegd wat een gitaar is en ook nog even voorgedaan hoe je die moet bespelen.
Ondanks dat hij nog nooit in een band heeft gespeeld geeft hij nu samen met Lammert Postma (bas) en Jan Bons (drums) een miniconcert.

Thymen speelt nummers van zijn idool en voorbeeld: Stevie Ray Vaughan.
Het is geweldig om zo’n jonge muzikant een podium te kunnen bieden.

Wij zien jullie graag a.s. vrijdag en neem vooral je muziekvrienden/vriendinnen mee, iedereen is welkom.

Voor meer informatie en updates: www.stichting-it-podium.nl
datum             Vrijdagochtend 23 februari 2024
tijd:                 10:00 uur tot 12:00 uur
locatie:            It Podium, Sudergoweg 1C, 8651 NE IJlst (bij de fierljepschans)