Rockschool

Heb je al gedroomd om te zingen in een band of met je instrument deel te nemen in een band en te gaan optreden? Dan is dit de kans om die droom werkelijkheid te laten worden! We zijn verheugd om je uit te nodigen voor de sessies van de Rockschool. Een programma speciaal ontworpen voor muzikanten met weinig of meer ervaring.

Details van de Sessies:

• Duur: 8 weken;
  • Startdatum: oktober 2024;
  • Dag en Tijd: zondagmiddag van 15.00 uur tot 17.00 uur;
  • Optredens: 2 optredens;
  • Kosten:  250,00 per deelnemer;
  • Locatie: It Podium

Deze Rockschool sessies zijn de perfecte gelegenheid om je passie voor muziek om te zetten in concrete vaardigheden en een onvergetelijke ervaring. Of je nu een complete beginner bent of al enige ervaring hebt, we verwelkomen iedereen die klaar is om samen met ons de wereld van muziek te verkennen.

Om te reserveren of meer informatie te krijgen, kun je contact met opnemen met info@jeroenbooy.nl.

Laten we samen de klanken van de rockmuziek ontdekken en jouw innerlijke rockster naar voren brengen. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij onze Rockschool-sessies

It Podium in IJlst is opgericht om de uitoefening van podiumkunsten te stimuleren voor de inwoners van IJlst en omgeving

Socials